Nataniel Hoffman

  • Raport treningowo - dietetyczny

    Sprawdźmy jak poszło Ci w tym tygodniu!
  • Zdjęcia

    staraj się stać w naturalnej pozycji, nie napinaj się, nie wciągaj brzucha, nie rób zdjęcia w luźnych ubraniach - jeśli nie chcesz robić zdjęcia w bieliźnie, zrób je w przylegającej koszulce i spodenkach
  • Pomiary

    Nie sugeruj się obrazkiem. Nie ważne czy jesteś kobietą czy mężczyzną - mierzysz każdą wskazaną partię
  • Trening

  • odpowiadasz tylko jeśli masz takie treningi w swoim planie treningowy
  • jeśli tak napisz jakie oraz dlaczego, co sprawia Ci największy problem
  • Dieta

  • czy jadł*ś podaną ilość posiłków oraz kalorii, którą masz w planie
  • odpowiedz tylko jeśli odpowiedź brzmi tak - napisz wtedy co dokładnie zmienił*ś i dlaczego
  • odpowiedz tylko jeśli odpowiedź brzmi tak - napisz co chcesz zmienić

  • Jeśli chcesz - poniżej możesz przesłać przykładowe zdjęcia swoich posiłków

  • Zdrowie

  • ból, zmęczenie, problemy z zaśnięciem - wszystko co tylko się zmieniło od czasu rozpoczęcia treningów
  • 6h? 8h? 10h?
  • np. praca na zmiany, stresujący okres życiowy, nadmiar obowiązków itp.
  • jeśli "Nie" - napisz proszę na mailu co mogę poprawić by ta współpraca w Twoich oczach zyskała na jakości
  •